Friday 25 March 2011

SAYA BANGGA JADI ANAK MALAYSIA :)

This time aku nak cakap pasal mulut mulut busuk yang tak gosok gigi berapa tahun entah yang sekarang duk sibuk mengutuk 'MALAYSIA TANAH TUMPAHNYA DARAHKU' dekat facebook ,twitter, etc . Aku sebagai rakyat malaysia sangatlah tidak berpuas hati atas tindakan rakyat rakyat seberang sana yang menggelabah bagus sangat duk kutuk kutuk rakyat malaysia . If korang tu dah baguih sangat eh bawak baliklah warganegara kau ni balik negara kau tak payah duduk sibuk dekat sini makan gaji dekat sini , melepak tengah pasar mcm sakai kang aku kutuk lebih lebih kene santet la pula kan , malas ah aku . Penggunaan panggilan MALINGSIAL kepada MALAYSIA sangatlah tidak wajar kerana hakikatnya korang yg macam sial , maling adalah berasal dari perkataan korang so guna untuk negara kau je lah jgn nak libatkan negara org lain.can ha ? Daripada sibuk nak kutuk kutuk negara orang lebih baik pergi majukan negara kau tu dulu.

ini lah bukti perangai diorang yg mcm zzzzz


                

No comments:

Post a Comment