Friday 25 March 2011

I HEART HARIMAU MALAYA :)



Now I really want to tell you guys how excited I am when I heard or see any footballer in televison or newspaper, I dont know since bila aku minat sangat dengan diorang ni tapi obviously since Piala Suzuki AFF(*okay cerita dah basi).Ya lah memang time tu je pun kau start tengok bola zat , sedar lah diri sikit.Since diorang menang aku jadi sampai mcm tk boleh tidur asyik asyik berangan , okay tak payah cerita pun boleh aku rasa pasal aku berangan :) Macam biasa ika and ein korang tahu kan aku minat SAFEE SALI <3 , okay tahu dia laki orang aku sedar tak perlu nak diingatkan lagi :( Its okay its alright. Actually aku just nak bagitahu betapa berbangganya aku dengan diorang and in the same time diorang boleh ubah orang yg tk tengok bola mcm aku untuk start meminati sukan bola sepak (ignore ayat skema aku eh).Tomorrow diorang ada game and friendly match rasanya dengan Etoile FC kalau tak silap , kalau salah gelakkan je lah :D So, I wish good luck to HARIMAU MALAYA and please keep make us proud :)


GO MALAYSIA GO :)



No comments:

Post a Comment