Tuesday 22 March 2011

I AM COPYCAT :)



Firstly , HELLO ein and ika yang baca blog aku , tahu cuma korang je pun yg akan baca benda ni.okay sebelum aku ckp benda benda merepek lg, better straight to the point je la kan . As you see on my title in my first post ni , supposely korang tahu kan apa maksud dia ,  ha betul lah apa kau fikir tu , betul tu betul tu :) aku tahu aku copycat , setelah mendengar ein and ika buat benda ni aku tertarik semula untuk berblogging :) just ignore english aku yg merepek ni eh.dekat sekolah dorang asyik duk cerita tulis dekat blog itu lah ini lah so iman aku yg tak kuat ni tertarik untuk join sekali . dan dengan mengada-ngadanya harini aku pun buatlah benda alah ni :) since aku dah lupa apa email and password blog aku yg dulu so , decide buat yg baru je lah.lagipun malu nak ingat url aku yg kelakar gila dulu dulu tu.aku,ein,ika plan nak letak gmbr zaman zaman muda kitorang dan menggelakkan antara satu sama lain dlm blog ni , hahaha i cant wait :p 

No comments:

Post a Comment