Wednesday 23 March 2011

SUCCESS :)


hello :) today result SPM keluar , OHMYGODDDD ! aku sumpah cuak gila babi padahal bukan aku pun yg nak ambil result tapi aku mcm apa je cuak sampai mcm nak menangis :'( then selepas beberapa jam menunggu , kitorang dapat tahu ada dua orang yg dapat straight A's then duadua lelaki so I was like oh okay mana perempuan ? but its okay it means lelaki sedang cuba untuk bangkit semula :) tapi ramai juga la yang dikira cemerlang , CONGRATULATION YOU GUYS ! for those yang kurang berjaya its okay , this is not the end of journey.Lepas tu kan , aku , ein , ika gila memikirkan mcm mana la agaknya masa kitorang nak ambil results nanti.Mesti cuak mcm org gila plus nak terkencing apa semua , siap dah berangan lagi dapat straight A , minta minta la kan AMIN :) then start dari masa dan saat tu tiba tiba aku berazam nak belajar betulbetul , its not only for my future but aku tk nk kecewakan parents aku yg dah berapa banyak keluar duit bayar tuition apa semua.tapi tengoklah sekarang ? aku pergi update blog ni bukan nak belajar . apa nak jadilah dengan aku ni aku sepatutnya dah start buat revision tp duk sibuk dpn laptop main FACEBOOK , pegang handphone update TWITTER , eh apalah nak jadi dengan kau ni zat ? berubah la sebelum kau menyesal :) ONLY YOU CAN CHANGE YOURSELF :)

No comments:

Post a Comment