Thursday 24 March 2011

THE DREAM I'M DREAMING :)

HELLO guys . Harini aku nak cerita pasal impian aku :) As usual , semua orang mesti ada impian masing masing and for sure korang nak impian tu jadi kenyataan kan ? YEAH SO AM I :p so kita start dengan yang masa terdekat dulu. For sure impian aku nak dapat STRAIGHT A+ for my SPM  :) 


Then , aku nak masuk universiti and If can aku nak masuk 'U' yang sama dengan ein and ika :) I really need them as my supporters and in the same time they really inspired me.Ika cadang nak ambik ASASI after habis sekolah so then boleh habis belajar awal :)


YESH, dah habis belajar macam biasa cari kerja yang menepati kelulusan aku , I really want to have my own bussiness . Actually aku nak produce satu brand yang terkenal dengan barang barang gadget , example Canon  ada camera apa semua but itu bukan brand Malaysia so , aku nak buat brand yang ala ala mcm tu tp version Malaysia and brand tu aku nak bawa sampai antarabangsa *amboi tak tahan angan angan :p


Okay after dah kerja apa semua mesti semua nak ada happy family kan ? yessss , dah boleh kahwin dah masa ni :) okay aku gatal nak kahwin aku tahu kau tak payah bagitahu , heeee.Aku kahwin nak ada kereta , nak ada rumah yg selesa dan semua orang pun sama , apalah aku ni menggelabah ayat nak skema gila .


see ? they have a happy family :) I do want that . and hope all that I'm dreaming will come true. INSYAALLAH . So, I really need to work hard from now and get a good results so I can achieve my dream.bye-bye :) thanks for reading .




No comments:

Post a Comment