Thursday 26 May 2011

SO YEAHHHHHH :)

Woaaaaa . Dah lama gila aku tak update blog ni since mid-year exam started and it come to end lastly.So many story to tell :) Firstly about my sister punya wedding .WOAHHH ! Alhamdullilah semuanya berjalan dengan lancar just a bit problems yang aku tak boleh nak handle. Kawan kawan semua dtg mcm ein , syiba , ika , azizi , tqha , husna , ezat , myra :) thanks guys . Actually gambar tak upload lagi sebab laptop aku ni penuh dengan segala virus dan trojan so mcm tak berapa boleh nak transfer la kan so wait ha , nanti aku update antivirus eh :)


Its about EXAMMM , seriously mid year exam was killing me softly.Especially on my science paper . ohmaigod its really really tough :(  ADDITIONAL MATHEMATICS tak payah nak cakap la kan , aku memang dah mati awal awal pun . orang duk sibuk menjawab aku duk sibuk tengok orang lepas tu tak reti reti nak jawab , seriously this so sad :'( SPM dah tinggal berapa bulan je lagi , and aku still lemah on every subject , tak ada satu subject pun yang aku betul betul hebat , apalah aku ni  :( anak yang tak membanggakan ibubapa betul lah .



No comments:

Post a Comment