Thursday 16 February 2012

I AM A NOVELIST WANNABE :)


Assalamualaikum , sebenarnya aku sedang sangat excited dalam menyiapkan cerpen yang belum pun aku beri tajuknya . Aku tiba-tiba terfikir kenapa tidak aku cuba menulis untuk mengisi masa lapang yang aku habiskan dengan hanya buat benda benda yang membosankan . Sebenarnya benda ni bermula bila si NURAINI LIANA ni asyik cakap pasal novel yang dia tengah tulis . So , aku terfikir kenapa aku tak tulis novel kan ? Sebenarnya aku dah pernah cuba dulu nak tulis tapi aku asyik fikir bila novel ni nak siap ? Banyak tu paling sikit pun novel ni kene ada 200++ pages kan ? Aku decided aku nak try tulis cerpen dulu dan dalam masa yang sama aku akan menulis novel juga :) Mungkin nampak mcm aku ni entah apa apa je kan , mampu ke aku nak menulis sehebat Anis Ayuni ? Siti Rosmizah ? Ala mesti lah tak mampu kan ? Baru nak mengada ngada cuba cuba . Sebenarnya dalam  masa yang sama boleh juga mencurahkan perasaan dalam bentuk penulisan kan ? Mungkin juga aku akan jadikan berkarya salah satu daripada hobi aku since aku memang tak ada hobi dari kecil selain MAKAN :) Hihi .

Love , Izatiatan

No comments:

Post a Comment